جزیره کیش ـ بلوار دریا
۰۷۶-۴۴۴۲-۰۸۵۸

membership


مزایای عضویت در باشگاه مشتریان وفادار


به اطلاع همه علاقمندان و اعضای محترم باشگاه مشتریان وفادار می‌رساند که بر اساس نظرهای دریافتی از شما عزیزان و پس از مشورت با همکاران گرامی، بنا به تصمیم مدیریت محترم هتل و در جهت کسب رضایت هرچه بیشتر میهمانان گرامی، تغییراتی در نرخ‌ها و شیوه کار باشگاه مشتریان وفادار اعمال گردیده است که به شرح زیر می‌باشد:

۱- کاهش چشمگیر نرخ رزرو اتاق‌های هتل، برای هر دو گروه مراجعان عمومی و اعضای محترم باشگاه مشتریان وفادار صورت گرفته است.

۲- به اعضای محترم باشگاه مشتریان، بابت هر شب رزرو، ۱۰۰ امتیاز با مدت اعتبار یک سال اعطا خواهد شد (رزرو را باید از طریق باشگاه مشتریان و برای خودتان یا دیگران گرفته باشید).

۳- جمع امتیازهای دریافتی، مبنای تعیین رده عضویت (آبی، نقره‌ای و طلایی) خواهد بود. همه اعضای باشگاه مشتریان وفادار، در ابتدا با دریافت یکصد امتیاز به عنوان پاداش عضویت، در رده آبی قرار می‌گیرند. پس از آن، با حداقل مجموع ۷۰۰ امتیاز به رده نقره‌ای و با حداقل مجموع ۱۰۰۰ امتیاز به رده طلایی ارتقا می‌یابند (به جدول پایین صفحه توجه کنید).

۴- به میزان ۲۰ تا ۴۰ درصد تخفیف در هزینه‌های مربوط به استفاده از امکانات هتل (رستوران، کافی‌شاپ، مینی‌بار، خشکشویی و چایخانه [به زودی]) به رزروهایی که از طریق باشگاه مشتریان وفادار هتل گرفته شده باشد، اعطا خواهد شد. مقدار این تخفیف، بیست درصد برای رده آبی، سی درصد برای رده نقره‌ای و چهل درصد برای رده طلایی خواهد بود.

۵- شرط دریافت امتیازهای بند ۲ و برخورداری از تخفیف‌های بند ۳، آن است که رزرو منحصرا از طریق باشگاه مشتریان گرفته شده باشد. در این صورت، در گواهی رزرو صادره، انجام رزرو از باشگاه مشتریان و رده عضویت قید خواهد شد.

۶- از سال ۹۸ هر شش ماه ۳۰۰ امتیاز به عنوان حق عضویت از امتیازهای اعضا کسر می‌گردد. بنابر این شرط ماندن در رده نقره‌ای و طلایی آن است که در هر شش ماه حداقل یک رزرو ۳۰۰ امتیازی برای خود یا دیگران گرفته شده باشد. در هر صورت و تحت هر شرایطی، کمترین رده عضویت اعضای باشگاه، رده آبی خواهد بود.

۷- برای گرفتن رزرو از باشگاه مشتریان، ابتدا باید در آنجا عضو شوید . سپس به ترتیب زیر عمل کنید:

  1. ابتدا از لینک ورود کاربران که در بالای صفحه قرار دارد، با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود به سامانه وارد شوید.
  2. رده عضویت و امتیازهای خود را در صفحه پس از خوشامدگویی خواهید دید.
  3. سپس در پایین صفحه، با کلیک روی «سامانه رزرو آنلاین» به آن صفحه بروید.
  4. با تعیین تاریخ و نوع اتاق و سایر گزینه‌ها، اطلاعات لازم را بیابید.
  5. توضیحات کامل برای ادامه هر مرحله، در همان صفحه قرار دارد. آنها را کامل کنید و رزرو خود را به انجام برسانید.
  6. بلافاصله پس از تکمیل مراحل رزرو، امتیازهای آن به حساب شما واریز خواهد شد و چنان چه امتیازهای جدید، موجب تغییر رده عضویت شما گردد، سامانه به صورت خودکار آن را محاسبه کرده و در هر صورت، رده عضویت باشگاه مشتریان که در گواهی رزرو (واچر) شما درج می‌گردد، بر اساس آخرین امتیازهای دریافتی شما خواهد بود.

۸- برای استفاده از تخفیف‌های باشگاه مشتریان، هنگام اقامت در هتل، می‌توانید از امکانات داخلی آن (رستوران، کافی‌شاپ، مینی‌بار، خشکشویی و چایخانه [به زودی]) به دلخواه استفاده کنید. هزینه‌های مربوطه، به صورتحساب اتاق شما اضافه می‌شود و هنگام پایان اقامت و تسویه حساب، از تخفیف‌های مربوطه (متناسب با رده‌ای که در گواهی رزرو شما درج شده) برخوردار می‌شوید.


جدول اطلاعات رده‌بندی

رده حداقل امتیاز میزان تخفیف*
آبی ۱۰۰ ۲۰ درصد
نقره‌ای ۷۰۰ ۳۰ درصد
طلایی ۱۰۰۰ ۴۰ درصد

* در جدول بالا، ستون تخفیف، مربوط به هزینه‌های استفاده از امکانات داخلی هتل (رستوران، کافی‌شاپ، مینی‌بار، خشکشویی و چایخانه [به زودی]) می‌باشد.


عضویت در باشگاه مشتریان وفادار


رده عضویت و امتیازهای من


سامانه رزرو آنلاین