جزیره کیش ـ بلوار دریا
۰۷۶-۴۴۴۲-۰۸۵۸

مزایای عضویت در باشگاه مشتریان وفادار


اول ـ تخفیف‌های متفاوت: هرچه در رده بالاتری از باشگاه مشتریان باشید، میزان تخفیفی که دریافت می‌کنید، بیشتر خواهد شد.

دوم ـ دریافت امتیاز: بسته به نوع فعالیت، مدت اقامت و.. امتیاز دریافت می‌کنید. در شرایط خاص، ممکن است امتیاز هدیه دریافت کنید. این امتیازها، طبق جدول ارزش آن، قابل استفاده در خدمات هتل مانند رزرو یا استفاده از امکانات هتل (رستوران، کافی شاپ، خشکشویی، خدمات گردشگری و غیره) در زمان حضور باشد.

سوم ـ پیشنهادهای ویژه فصلی: در مواقع مختلف سال، پیشنهادهای ویژه‌ای در قالب یک بسته به شما ارائه خواهد شد. این پیشنهادها ممکن است برای همه اعضای باشگاه مشتریان، یا فقط برای رده شما یا شخص شما باشد. این گونه پیشنهادها، تنها برای یک دوره زمانی مشخص قابل استفاده خواهد بود.

چهارم ـ کوپن تخفیف: کوپن‌های تخفیف، فرصتی است که تخفیف بیشتری دریافت کنید. این کوپن‌ها ممکن است برای همه اعضای باشگاه مشتریان، یا فقط برای رده شما یا شخص شما باشد. این گونه پیشنهادها، تنها برای یک دوره زمانی مشخص قابل استفاده خواهد بود. این کوپن‌ها ممکن است قابل واگذاری به دیگران باشد.

پنجم ـ شرکت در قرعه‌کشی‌ها جوایز و امتیازات: اعضای باشگاه مشتریان، در قرعه‌کشی‌ها یا برنامه‌های اهدای جوایز شرکت داده می‌شوند که ممکن برای همه اعضای باشگاه مشتریان، یا فقط برای رده شما باشد. این جوایز عموما به صورت اقامت در هتل و یا استفاده از امکانات هتل مانند رستوران و کافی‌شاپ می‌باشد.

ششم ـ مدت اقامت بیشتر: این موضوع گاهی در قالب بسته‌های پیشنهادی است که تعداد روز اقامت شما بیشتر خواهد شد و یا ممکن است مربوط به ساعت تخلیه اتاق شما باشد.

هفتم ـ سهمیه رزرو: در ایام شلوغ سال (مثل تعطیلات نوروز)، رده‌های مختلف باشگاه مشتریان وفادار، سهمیه خاص خود را خواهند داشت و می‌توانند رزرو خود را به آسانی انجام دهند. این سهمیه ممکن است برای همه اعضای باشگاه مشتریان، یا فقط برای رده شما یا شخص شما باشد. این گونه سهمیه‌ها، تنها تا زمانی مشخص قابل استفاده خواهد بود.

هشتم ـ استقبال و بدرقه اختصاصی (VIP): بسته به رده اختصاصی شما، ممکن است از تشریفات اختصاصی استقبال و بدرقه برخوردار شوید.

نهم ـ امکان نگهداری جا

دهم ـ تخصیص بهترین اتاق‌های ممکن